donderdag 1 november 2012

Het eerste bericht...

Tja... Waar moet ik beginnen?
Ik lees al heel lang blogs, maar ik heb tot nu toe altijd een beetje drempelvrees gehad om er zelf eentje te beginnen. Waarom? Geen idee.
Ergens vind ik het raar om maar gewoon in het luchtledige verhalen op internet te zetten, maar aan de andere kant beleef ik zelf heel veel plezier aan het lezen van blogs en mis ik een plek om mijn creatieve uitspattingen te delen.
Het zal in het begin dus nog even wennen zijn voor mij, maar ik hoop dat ik snel die drempel overwin ;)
Een korte introductie dan maar;
- Evelien
- 26 jaar
- Samenwonend met mijn geweldige vriend, lieve hond en een eigenwijze kat
- Altijd op zoek naar creatieve projectjes
Kort en krachtig zullen we maar zeggen :)

En omdat plaatjes het altijd goed doen, nog een foto de sjaal die ik van de week gemaakt heb.

Een  XL infinity scarf, die mij deze week al heerlijk warm heeft gehouden op de fiets. Laat de winter maar komen, ik ben er klaar voor :)



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...