vrijdag 11 januari 2013

Drukdrukdruk

Hoe fijn ik het ook vind om eindelijk weer een normale werkweek gehad te hebben, toch ben ik blij dat mijn werkweek er weer opzit. Door vakantie en feestdagen was het ruim een maand geleden dat ik een gewone werkweek heb gehad, en ik moet zeggen het hakte er behoorlijk in.

Ik werd vanmorgen wel helemaal vrolijk door de opkomende zon.


Wat heb ik die de afgelopen weken gemist! Toen ik vanmiddag klaar was met werken, ben ik meteen met Oscar een flink stuk gaan wandelen. Even genieten van de zon :)

Door de drukke week heb ik weinig tijd gehad voor te haken.
De kobalt blauwe sjaal is inmiddels wel al af;




Ook kreeg ik van de week de vraag om bij deze sjaal een bijpassende muts te maken. Het moest niet te hip en zonder poespas zijn.

Mutsen haken vind ik toch altijd wel een uitdaging. Qua maat is het altijd even zoeken, maar eenmaal gevonden kan ik het natuurlijk niet laten om er snel nog een te haken :p

Het is een ideaal haakwerkje om je restjes mee op te maken en het neemt nog geen half uur in beslag! En omdat er koud weer op komst is, zal ik later vandaag even het patroontje uitschrijven en op mijn blog posten :)

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sjalen/cols e.d. maak je! Ik volg je al even en moest het toch nog even een keertje kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...