zondag 9 februari 2014

En toen was het alweer zondag...


Op de een of andere manier blijkt de tijd voorbij te vliegen zonder dat ik er erg in heb. Na vorige week een hele hoop spullen op marktplaats gezet te hebben, was het deze week tijd voor de grote schoonmaak. Volgens mij ben ik een van de weinige die schoonmaken leuk vind om te doen, dus ik heb mij prima vermaakt deze week. 


Ook heb ik mijzelf afgelopen week een cadeautje gegeven; een nieuwe lens voor mijn spiegelreflex camera. Het is de AF-S Nikkor 50mm f/1.8g geworden en ik ben er echt superblij mee. Wat een verschil is dat zeg met mijn andere lens! Hierboven staat slechts een snapshot van Oscar, maar ik weet zeker dat hij de komende week nog vaker voor proefkonijn moet spelen ;)


Vorige week zaterdag kreeg ik een nieuwe lading Stylecraft special dk binnen en ik kan jullie melden dat mijn haakdip officieel voorbij is! Het enige probleem is wel dat de stapel wip's alleen maar groeit, maar daarmee ga ik de komende week maar eens aan de slag. Dus hopelijk kan ik jullie over een weekje mijn nieuwe sjaals laten zien en heb ik dan ook eindelijk de speenkoorden af, waarover ik in mijn vorige blogpost ook al schreef.

6 opmerkingen:

  1. goede aankoop blijkbaar. Oscar ziet er prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad...alweer zondagavond. Soms denk ik wel eens waarom duurt dat weekend altijd zo kort en de week des te langer? Want ja mirgen roept die arbeit wieder. Maar goed. Wat een mooie lucht! Gaaf zo' n nieuwe lens! En dat haakwerk, mooie steek. Welke steek heb je hiervoor gebruikt?
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! En wat een blije hond heb je toch.
    Fijne week!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad mooie scherpe foto's zeg!! Nu maar gauw zomer worden ;) Of in ieder geval de zon! Wat heerlijk dat je haakdip voorbij is, kan ook niet anders met een lading wol haha. Ben benieuwd naar al je WIP's! En ja, de tijd vliegt.. gelukkig maar hoor, soms ;) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je aankoop! 50 mm is zooo leuk om mee te experimenteren! daar ga je veel plezier van hebben. Sterker nog, ik zie dat je er nu al van geniet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren sjaals! Zie ze graag binnenkort in het echt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...